ساحة جامعية للنقاش والتحدث بشفافية فيما يتعلق بالكلية والمجتمع


    فيس بوك ال2050

    شاطر

    ramez
    ــــــــــــــــــــــــــــ
    ــــــــــــــــــــــــــــ

    ذكر
    عدد الرسائل : 366
    العمر : 25
    Localisation : الثورة
    الأوسمة :
    تاريخ التسجيل : 15/02/2011
    التنبيهات :

    فيس بوك ال2050

    مُساهمة من طرف ramez في الثلاثاء 1 نوفمبر 2011 - 2:00

    رسايل علي الفيس بوك سنة 2050
    /
    \
    /
    \
    ... /
    \
    /
    \
    البنت: إزيك ياقمر

    الولد: ــــــــــــ

    البنت : ياعم رد علينا مش هناكلك

    الولد : معلش أصلي مش أعرفك

    البنت : نتعرف

    الولد : بس أنا مش بكلم حد غريب

    البنت: ماغريب إلا الشيطان يابني .. طب ممكن أضيفك عشان مبقاش غريبة ؟؟

    الولد : ده شيء يشرفني بس سوري و الله مش ينفع .. مش بضيف بنات

    عندي أختي الكبيرة و ماما ف الأكونت و لو شموا خبر إني بكلم بنات يقطعوا رقبتي

    البنت : طب أعملك أكونت تاني بإسم ولد وتضفني ؟

    الولد: لأ طبعا .. تفتكري إن أنا أخلاقي تسمحلي أعمل حاجة من وراهم ؟؟

    البنت : سوري مش قصدي بس نفسي نبقى صحاب .. أعمل إيه ؟؟

    الولد: طب ما إحنا صحاب فعلا .. هي الصداقة مجرد إضافة وخلاص ؟ .. خلينا على رسايل

    البنت : ماشي زي ماتحب ياقمر

    أستأذنك أنا دلوقتي عشان خارجة مع صحباتي

    الولد: يابختك .. أنا نفسي أخرج كده مع صحابي

    لكن إزاي بقى؟ .. رايح فين ؟ وجاي منين ؟ وماتتأخرش بره بعد الساعة عشرة

    دا غير أختي الصغيرة اللي بيبعتوها معايا كل ماخرج مع حد من صحابي

    البنت : معلش ياسكر إستحملهم .. دول مهما كان خايفين عليك

    بنات الحرام ماخلوش لولاد الحلال حاجة

    الولد : مانا عارف إن ده من خوفهم عليا بس أنا مليت

    يلا شوفي انتي رايحة فين عشان متتأخريش على صحباتك

    البنت : أوك ياقمر .. هابقى أكلمك لما أرجع ع الساعة تلاتة كده أو بعد الفجر إن شاء الله

    سلام

    الولد : أوك خدي بالك من نفسك ربنا معاكي .. هستناكي .. سلام

    da3dosh
    ــــــــــــــــــــــــــــ
    ــــــــــــــــــــــــــــ

    انثى
    عدد الرسائل : 2187
    العمر : 24
    Localisation : دير الزور
    الأوسمة :
    تاريخ التسجيل : 22/06/2011
    التنبيهات :

    رد: فيس بوك ال2050

    مُساهمة من طرف da3dosh في الخميس 24 نوفمبر 2011 - 6:12

    Hiii

    كبرياء انثى
    ــــــــــــــــــــــــــــ
    ــــــــــــــــــــــــــــ

    انثى
    عدد الرسائل : 687
    العمر : 23
    Localisation : syria
    الأوسمة :
    تاريخ التسجيل : 12/07/2011
    التنبيهات :

    رد: فيس بوك ال2050

    مُساهمة من طرف كبرياء انثى في الخميس 24 نوفمبر 2011 - 12:46

    في 2050

    الولد: بابا كيف تعرفت على ماما؟

    الوالد: مثل كل الناس ...نزلت بوست وهي عملتلي لايك

    فاتعرفت عليها ومثل ما يقول المثل

    اولها آد وآخرها ولاد

    Most Wanted
    ــــــــــــــــــــــــــــ
    ــــــــــــــــــــــــــــ

    ذكر
    عدد الرسائل : 11407
    العمر : 28
    Localisation : ATTACK
    الأوسمة :
    تاريخ التسجيل : 22/01/2009
    التنبيهات :

    رد: فيس بوك ال2050

    مُساهمة من طرف Most Wanted في الإثنين 19 ديسمبر 2011 - 3:57


      الوقت/التاريخ الآن هو الأحد 4 ديسمبر 2016 - 7:48